Terugbetalingsbeleid

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Graag wél altijd even jouw retour aanmelden, zodat wij overzicht kunnen houden. Onaangemelde retouren nemen wij niet in behandeling. 

Let op! De geopende cosmetica producten kunnen niet geretourneerd worden!

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd (excl. verzendkosten). Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de NUNC8 geretourneerd worden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen of de retour niet in behandeling nemen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Om gebruik te maken van dit recht, dient u de van te voren kenbaar te maken via email. Stuur een mail naar info@nunc8.nl. Je krijgt bij pakketjes een retourlink van ons gemaild. De retourkosten voor het terug sturen van het pakketje, zijn voor de kosten van de klant. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Stuur de factuur (of een kopie) mee, anders kunnen we de afzender misschien niet achterhalen! Een briefje met je naam en eventueel ordernummer is ook voldoende.

Stuur het artikel terug naar, of print de retourlink uit;

NUNC8
Leunisdijk 24
5296KZ Esch

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@nunc8.nl

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.